La plantilla de Bymycar d’Esplugues, en vaga per un nou sistema de primes
La plantilla dels concessionaris Bymycar d’Esplugues de Llobregat i de Barcelona ha iniciat una vaga en defensa de les seves condicions salarials.
Notícies d'Esplugues de Llobregat
Portal d'actualitat i informació d'Esplugues de Llobregat
La plantilla dels concessionaris Bymycar d’Esplugues de Llobregat i de Barcelona ha iniciat una vaga en defensa de les seves condicions salarials.
La direcció de Nestlé i els sindicats CCOO, UGT, USO i CSIF han tancat un principi d’acord per al procediment d’acomiadament col·lectiu que redueix de 301 a 242 el nombre de treballadors afectats a tot l’Estat.
La plantilla dels concessionaris Bymycar d’Esplugues de Llobregat i Barcelona es troba en vaga des de divendres passat per protestar contra un nou sistema de primes que, segons denuncien, representa un retrocés econòmic per als empleats.
La multinacional suïssa Nestlé ha posat en marxa un Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO) que suposarà l’acomiadament de 158 persones a la seva seu central d’Esplugues de Llobregat, on la companyia té ubicades les oficines corporatives per al mercat espanyol.