L’Institut La Mallola celebra el 28è intercanvi amb estudiants alemanys d’Ahrensburg
La ciutat d’Esplugues de Llobregat ha donat la benvinguda, aquest dilluns 2 de juny, a un grup de 21 estudiants provinents de l’institut Selma Lagerlöf d’Ahrensburg, la localitat alemanya agermanada amb el municipi.
