La Policia Local s’integra a la Xarxa Rescat de la Generalitat

El cos ha adquirit equips perquè tots els agents puguin rebre la informació que transmeten els diferents cossos de seguretat i d’emergències

La Policia Local d’Esplugues s´ha integrat a la Xarxa Rescat (Radiocomunicacions d’Emergències i Seguretat de Catalunya), un dispositiu dissenyat per la Generalitat de Catalunya i ideat per proporcionar cobertura als cossos i col·lectius professionals implicats en la seguretat i les emergències del territori (Mossos, Bombers, Protecció Civil, SEM, policies locals…).

Fins ara, el cos local de policia tenia accés al senyal de radiocomunicació conjunt gràcies a un aparell instal·lat a la seu del carrer Manuel de Falla. A partir d’ara, amb l’adquisició d’equips de radiotransmissió nous, tots els agents podran rebre les informacions dels diferents cossos de seguretat i emergències des del lloc on estiguin patrullant.

Amb això es millorarà la coordinació entre cossos i la capacitat de resposta davant qualsevol emergència.

Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues, ha explicat que «amb l’adquisició dels nous equips de radiotransmissió guanyarem en eficiència i millorarem la coordinació de la nostra policia local amb la resta de cossos de seguretat. Això ens permetrà actuar de forma més ràpida i organitzada». «Seguim avançant en el model de policia local moderna, propera i amb un alt grau de professionalitat que estem implementant a la nostra ciutat», ha afirmat l’alcaldessa.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.