image

Les instal·lacions de Renault Esplugues seran reformades durant els propers mesos amb un projecte d’Alonso Balaguer.

Les instal·lacions de Renault a Esplugues van acollir divendres 17 de juliol la festa de celebració del 50 aniversari de Renault Retail Group Barcelona, ​​la filial del grup Renault a la capital catalana. La trobada, que van compartir treballadors i directius de l’empresa, i a la qual també va assistir l’alcaldessa, Pilar Díaz, va servir a més per presentar el projecte de reforma de les instal·lacions espluguines, de les primeres d’Espanya que adoptaran la nova identitat de Renault. El projecte, dissenyat per l’equip d’arquitectes Alonso Balaguer –amb seu també a la ciutat i autors de l’Espai Baronda i de la Vila Olímpica Rio de Janeiro 2016, entre d’altres– començarà a executar-se a l’agost i està previst que finalitzi a finals d’any .

Renault Retail Group Barcelona compta actualment amb una plantilla de 130 persones i més de la meitat, 74, treballen al concessionari d’Esplugues. Aquesta xifra és especialment significativa, segons va assenyalar Luis Subias, director del grup a Barcelona, ​​tenint en compte que fa dos anys «Renault Retail Group Barcelona va estar prop de desaparèixer» i «gràcies a l’obstinació de tot l’equip hem superat els pitjors moments i tenim unes perspectives d’allò més optimistes».

Per la seva banda, Eric Basset, director general de Renault Retail Group Espanya, va instar els assistents a seguir progressant, «perquè a partir d’ara els clients seran encara més exigents amb nosaltres».

L’alcaldessa va insistir en la contribució de l’activitat de Renault Esplugues a «l’impuls econòmic local». Així mateix, va destacar que l’empresa comparteix amb l’Ajuntament «la necessitat d’innovar i avançar cap a una mobilitat sostenible i respectuosa amb el medi ambient» i la «sensibilitat per donar resposta a totes les necessitats», en referència a la presentació fa uns mesos, a Esplugues, de la nova gamma de vehicles adaptats per a persones amb discapacitat.«Gràcies per sumar-vos a aquesta aposta per la igualtat d’oportunitats des del vostre àmbit de treball», va afegir Díaz.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.