Més de 720 persones inscrites a la 2a Cursa Solidària Ciutat d’Esplugues

La 2a Cursa Solidària Ciutat d’Esplugues, coorganitzada per l’Ajuntament i l’Obra Social de l’Hospital Sant Joan de Déu, ha tancat les inscripcions amb més de 720 persones, que prendran part el proper diumenge 29 d’abril a les tres categories. La Cursa de 10 kilòmetres comptarà amb 504 atletes, mentre que 82 correran a la Cursa de Promoció (nascuts entre el 1997 i el 2001), de 1.200 metres, i 142 a la Mini-cursa (nascuts entre el 2002 i el 2005), de 850 metres.

Amb sortida al carrer Sebastià Irla i arribada a la plaça Catalunya, la Cursa passarà pels barris La Plana, Centre, Can Clota i Can Vidalet. La prova d’Esplugues és la tercera de les quatre curses (amb dues competicions a Sant Boi i una a Madrid) que formen la Challenge Solidària Sant Joan de Déu, un circuit que pretén fomentar la participació en proves esportives amb el valor afegit de la seva contribució a projectes de solidaritat.

En el cas de la prova d’Esplugues, el 100% de la recaptació es destinarà al projecte Hospital Amic de l’Hospital Sant Joan de Déu, que treballa per millorar i normalitzar l’estada dels nens i nenes ingressats al centre.

Aquesta setmana ha tingut lloc la formació per al cos de voluntaris, que estarà format per mig centenar de persones.[esplugues.cat]

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.