Tres parades queden temporalment anul·lades a la zona de Finestrelles, a tocar de l’Hospital Sant Joan de Déu
Les línies EP1 i JM d’autobús modifiquen des d’aquest dilluns, 2 de novembre, els seus recorreguts habituals a Esplugues de Llobregat a causa d’unes obres al carrer Professor Barraquer. Segons ha informat l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), la incidència comporta l’anul·lació provisional de tres parades: Professor Barraquer – Hospital Sant Joan de Déu, Professor Barraquer – Díaz de la Fuente i Finestrelles – Joan Miró.
L’afectació es mantindrà vigent «fins a nou avís», segons l’AMB, de manera que els usuaris habituals d’aquestes línies hauran de tenir en compte els desviaments abans de desplaçar-se. La línia EP1 connecta l’Hospital Sant Joan de Déu amb el barri de la Miranda tot recorrent bona part dels barris del municipi, mentre que la JM enllaça Esplugues amb Barcelona i Sant Just Desvern.
El consistori i l’organisme metropolità recorden la importància de consultar els avisos del servei de transport públic abans de planificar els trajectes, especialment a primera hora del matí i en hores punta, quan aquestes línies registren més afluència de viatgers.
Foto: Manuel C. (Wikimedia Commons, CC BY-SA 4.0)