Fins al divendres 20 de desembre (17,30h, 18,30 i 19,30h) Edifici Puig Coca.
Concerts d’hivern EMME.
Els alumnes de l’Escola Municipal de Música fan les seves interpretacions musicals amb les obres que han preparat durant el primer trimestre de curs.
Activitat inclosa a la Marató de TV3.
L’Escola Municipal de Música d’Esplugues va néixer l’any 1972 amb el Casal de Cultura Robert Brillas com a primera seu. El primer concert que va oferir l’alumnat, aquell mateix any, va tenir lloc dins del marc de les festes de Nadal. L’any 1979, l’Escola es va traslladar a Can Tinturé i posteriorment, el 2001, va tornar a canviar el seu emplaçament al Centre Municipal Puig Coca, ubicació actual del centre.
L’any 1997, l’Escola fou autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i va entrar a formar part del Sistema Educatiu de Catalunya.
Com a principi rector de l’activitat de l’Escola, mantenim que l’educació i la convivència es desenvoluparan en el marc de la tolerància i el respecte a la llibertat de cadascú.
Font: L’Agenda / esplugues.cat