-“Les polítiques públiques han d’aconseguir un efecte multiplicador. Han d’arribar a tothom des dels joves i les famílies, fins a la gent gran; especialment a Esplugues, on patim l’índex d’envelliment i sobre-envelliment més alt de l’entorn i on s’ha expulsat els joves afavorint l’especulació urbanística.”
-“No és acceptable que no tinguem consell del comerç i la indústria, ni que l’Ajuntament enceti actuacions urbanístiques, socials, industrials o de comerç, sense contrastar-ho amb els afectats, ignorant-los com fa ara. Cal un seguiment constant, bastint fòrums on construir el consens.”
-“Aquest equip farà política tocant de peus a terra amb vosaltres, amb mirada àmplia i generant una visió a llarg termini compartida amb el màxim consens possible. Necessitem la vostra acció i aportacions per fer que la política a Esplugues sigui intel·liGENT.”
Albert Comellas
Candidat a l’Alcaldia d’Esplugues, per CiU.
[CiU Esplugues] El passat dimarts 17 de febrer a l’Avenç, el candidat per CiU a l’alcaldia d’Esplugues Albert Comellas fou presentat oficialment davant de representants de diverses entitats econòmiques i socials del municipi. Ha comptat amb la introducció del president de CDC Esplugues Santi Siquier, i la presentació d de l’Eurodiputat Ramon Tremosa, qui va centrar la seva intervenció en la importància que té la indústria i el comerç com a font de treball i oportunitats per a tots els perfils professionals. El candidat ha lloat la feina de l’Eurodiputat a Europa, on “la victòria catalana en la defensa del corredor mediterrani de mercaderies beneficiarà Catalunya i Esplugues en particular, però també España i Europa en general.
La proposta de valor de l’Albert arrela en el seu equip constituït majoritàriament per professionals del sector privat, i experts amb un profund coneixement tant de la funció pública, com de les entitats cíviques d’Esplugues.
-“Tenim la voluntat d’enfortir els llaços entre els barris d’Esplugues, i estem disposats a fer un servei públic d’una manera efímera com a electes, fent de la moderació un exemple.”
Sobre el candidat: L’Albert fou nominat candidat el juny de 2013, té formació tècnica i en direcció d’empreses. Va néixer a Madrid el 1970, ha viscut i treballat a ciutats d’Europa i Espanya, i resideix des del 1999 a Esplugues, on ha estat voluntari en diferents entitats.