L'Esbart: Marxem a Múrcia!

20130902-104813.jpg

Tal i com ja vàrem anunciar fa alguns mesos, el proper cap de setmana del 7 i 8 de setembre, el Cos de Dansa de l’Esbart d’Esplugues participarà al FESTIVAL NACIONAL DE FOLKLORE DE TORREAGÜERA (Múrcia). Serà la primera actuació del grup fora de Catalunya. Una quarantena de persones viatjaran des d’Esplugues en motiu d’aquesta ballada, entre dansaires, músics i acompanyantants.
Per a la ballada, s’ha previst un programa de danses catalanes força atractiu i variat, acompanyades d’un ampli repertori de vestuari que esperem agradarà tant a la resta de grups participants com als habitants de Torreagüera.

A banda de la ballada principal, que tindrà lloc dissabte 7 a la nit, hi haurà una visita cultural per la regió, dinar i sopar de germanor entre tots els grups (hi haurà de nacionals i internacionals) i d’ altres activitats.

Font: Esbart

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.