Benvolguts amics / Benvolgudes amigues,

[ABC] Els informem que el Departament d’Empresa i Ocupació ha impulsat, a través de l’Institut Català de Finances (ICF), una nova línia de finançament per a emprenedors, autònoms i comerços. La línia està dotada amb 20 milions d’euros destinats a finançar projectes d’inversió i/o circular per a autònoms i microempreses, i pimes, en aquest cas del sector comerç.

Els préstecs seran d’entre 10.000 i 100.000 euros a 5 anys amb 2 anys de carència inclosos. L’ICF aportarà els recursos i coordinarà les peticions de finançament. La comercialització de la línia i la distribució dels préstecs a les empreses es durà a terme a través de Banc Sabadell i Caixa Bank.

El Departament d’Empresa i Ocupació assumirà fins el 70% dels risc del préstec amb l’objectiu d’afavorir l’accés al finançament bancari dels beneficiaris de la línia, prèvia resolució favorable de la Direcció General d’Economia Social i Cooperatives i Treball Autònom o la Direcció General de comerç mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya.

El termini de presentació de sol·licituds restarà oberts fins el 31 de desembre d’enguany.

Les sol·licituds s’han de presentar a través del portal web de l’ICF a l’adreça:

www.icf.cat

Els trametem, adjuntes, les bases reguladores d’aquesta línia d’ajuts.

Esperem que sigui del seu interès.

Descarregar Bases Reguladores

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.