La precisa intervenció d'un empleat públic pot haver salvat la vida a una mare

image

El director d’aquest mitjà presencià ahir a les 20:00 hores com una mare de 44 anys entrava a l’Edifici Municipal Puig Coca, amb dos fills menors de 4 i 15 anys, víctima de l’ansietat, amb un fort dolor al braç esquerre i forta pressió al pit. Aquesta mare va ser ràpidament socorreguda pel nostre veí Javier.

Javier G. Ponce, el professional de l’edifici municipal que l’atengué, en pocs minuts tranquilitzà la dona, donà les instruccions oportunes pel comportament i tranquilitat dels menors, i activà el protocol d’auxili mitjançant la policia local tot demanant una ambulància.

Desde que entrà la mare i arribà Anbulàncies Condal no passaren ni 10 minuts. La dona fou reconeguda i atesa pels sanitaris i fou traslladada d’inmediat a un centre sanirari de Sant Idelfons.

Avuí i des d’aquí volem fer un reconeixenent públic a aquest heroi quotidià que mitjançant la determinacio i el bon saber fer pot haver salvat a una ciutadana. Esperem la recuperació completa de la mare.

Gràcies Javier.
(A la foto; agenollat i d’uniforme)

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.