Aquest dissabte 10 de novembre, de 17’00 a 20’00 h, al Casal de Cultura Robert Brillas d’Esplugues de Llobregat (c/ Àngel Guimerà, 38).
Després del gran èxit assolit amb aquesta festa l’any passat, es prepara una nova edició farcida de diversió i dedicada als mes petits de la casa. Castanyes, xocolatada, jocs i actuacions seran les principals activitats d’una gran tarda!
Un cop més, la Castanyera de l’Esbart donarà la benvinguda a tots els nens i nenes que hi assiteixin. A més les Seccions de Petits, Infantils i Mitjans oferiran les seves danses al teatre del Casal.
Tots els assitents han de dur elements representatius de la Tardor (fulles, castanyes, bolets, etc) per a guarnir el Casal de Cultura!
La Festa Infantil de la Tardor és una festa reivindicativa de les tradicions catalanes d’aquesta estació de l’any, que pretén combinar la part més lúdica amb la més cultural que ens ofereix la Tardor.
Us esperem!
Cordialment,
ESBART VILA D’ESPLUGUES
JUNTS, AVANCEM!
http://esbartesplugues.blogspot.com/
Twitter: @esbartesplugues