Els arbres es recolliran fins al 17 de gener de 2022 i seran convertits en compost
Ubicació dels contenidors:
- Jardins Rosa de Luxemburg (c. Nord cantonada c/ Rafael de Casanova).
- Av. Països Catalans (cantonada c. Melcior Llavinés).
- Plaça Santa Magdalena (al costat del parc infantil).
- Rambla Àngel Guimerà (cantonada c. Dr. Ramon Turró).
- Jardins Pons i Termes (cantonada c. Eduard Toldrà).
- Plaça Gandhi (al costat de la rambla del Carme).
- C. Alegria (al costat del Complex Esportiu La Plana).
- Plaça Sant Lluís Gonzaga (al costat del c. Lleialtat).
- Av. Ciutat de L’Hospitalet (cantonada c. Josep Gras al costat parc infantil).
- Rambla Verge de la Mercè (al costat de la font central).
- C. Glicines (cantonada c. Eucaliptus).
Per a més informació, podeu trucar al telèfon d’atenció ciutadana: 900 30 00 82.
Entre els dies 3 i 17 de gener, ambdós inclosos, es farà a Esplugues l’habitual recollida selectiva d’arbres de Nadal per convertir-los en adob orgànic. Els arbres, sense test ni terra, es podran portar a un dels 11 punts distribuïts per la ciutat i a qualsevol hora del dia.
recollidaarbresdeNadal2021.jpegLa recollida d’arbres també es pot fer a les deixalleries: a les mòbils (els dilluns, de 16 a 20 hores, i els dijous, de 9,30 a 14 hores) i a la fixa de la Fontsanta, punt de reciclatge de materials, al carrer Àngel Guimerà, cantonada av. del Baix Llobregat (de dilluns a divendres, de 10 a 14 i de 16 a 19 hores, i els dissabtes, de 9 a 14 hores).
Els arbres que es recullin es portaran a una planta de tractament per ser convertits en compost, un substrat orgànic que es pot fer servir per a l’agricultura i la jardineria.