20131114-193138.jpg

L’Ajuntament s’adhereix a la campanya de conscienciació en contra la violència de génere, promoguda per la Generalitat de Catalunya.

La campanya fou presentada ahir a les entitats de comerç UBE, PIMEC i la Xarxa de dones emprenedores, qui recolzen la campanya que es durà a cap des dels comerços d’Esplugues mitjançant cartelleria i adhesius amb el telèfon d’atenció a la dona maltractada.

Està prevista una marxa a peu, el proper diumenge 24, des de diferents municipis que acabaran confluint al Consell Comarcal.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Información básica sobre protección de datos: El responsable del proceso es Iban Salvador Martinez. Tus datos serán tratados para gestionar i moderar els comentaris. La legitimación del tratamiento es por consentimiento del interesado. Tus datos serán tratados por Automattic Inc., EEUU para filtrar el spam. Tienes derecho a acceder, rectificar y cancelar los datos, así como otros derechos, como se explica en la política de privacidad.