Espluga Viva fa el 27 de setembre la gran festa d'inici de curs

Espluga Viva enceta el curs 2026-2027 amb la Festa de l’Esport, la Cultura i el Compromís, que se celebrarà el diumenge 27 de setembre als jardins de Pons i Termes d’Esplugues de Llobregat. L’entitat cultural i educativa, nascuda l’any 1974, convida tota la ciutadania a un dia de retrobament en què els diferents grups de l’associació presentaran les activitats que han preparat per a aquest curs.

Un programa per a totes les edats

La jornada començarà a les 10 h amb les acreditacions i un esmorzar per als participants. Al llarg del matí hi haurà una gimcana de marxa nòrdica pels parcs d’Esplugues —amb una activitat inclusiva—, una ruta guiada per alguns dels llocs històrics de la ciutat i tallers lúdics per a infants, des de nadons fins a adolescents, amb jocs i contacontes. També s’instal·larà el rocòdrom d’escalada de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC).

A les 12 h se celebrarà un concert vermut amb música tradicional i, a les 14 h, se servirà un dinar popular cuinat als mateixos jardins. La festa es tancarà a les 16.30 h amb l’actuació del grup White Noise. Cada secció de l’entitat —l’Agrupament Escolta, Tradicions i Costums, el Centre Excursionista i La Rauxa— tindrà la seva paradeta per donar a conèixer les properes activitats.

Les inscripcions per a les activitats i el dinar popular es poden fer a través del web del Centre Excursionista d’Esplugues (centreexcursionistaesplugues.cat/festa2026).

Més de mig segle de cultura popular

Espluga Viva és una entitat cultural i educativa d’Esplugues de Llobregat formada per quatre seccions: l’Agrupament Escolta Espluga Viva, Tradicions i Costums (TiC), el Centre Excursionista d’Esplugues (CEE) i l’espai educatiu La Rauxa. Té la seu a la Casa Termes, al carrer Sant Francesc Xavier, i treballa per l’educació, la natura, la llengua i la cultura popular del municipi.

Foto: Espluga Viva

Més informació: Facebook d’Espluga Viva

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Información básica sobre protección de datos: El responsable del proceso es Iban Salvador Martinez. Tus datos serán tratados para gestionar i moderar els comentaris. La legitimación del tratamiento es por consentimiento del interesado. Tus datos serán tratados por Automattic Inc., EEUU para filtrar el spam. Tienes derecho a acceder, rectificar y cancelar los datos, así como otros derechos, como se explica en la política de privacidad.