Els sis actors i actrius de la companyia han d’improvisar un musical únic i irrepetible.

Diumenge 25 d’abril a les 18:00h, no et perdis aquesta cita!!

SUS4 és una companyia emergent de teatre musical que es dedica a viatjar per tot Catalunya creant espectacles a mida, únics i personals, per a cadascuna de les poblacions que visiten. Però els falta organització: han arribat un dia tard al teatre i el públic ja ha ocupat les seves localitats. Els sis actors i actrius de la companyia han d’improvisar un musical únic i irrepetible passant pels grans èxits del gènere, això sí, amb l’ajuda imprescindible del públic.

Espectacle familiar i participatiu per tornar a sentir els clàssics que tant remouen, descobrir mil maneres diferents de fer teatre musical i decidir per on cal conduir la funció.

Pots comprar la teva entrada: https://www.eventbrite.es/e/146781638833

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.