Joieria, disseny o rebosteria creativa són alguns dels productes que s’hi podran trobar al market.

Des de les 18h fins a les 23.30h joves creadors del municipi i socis de TACC ocuparan els Jardins del Casal de Cultura de Robert Brillas.

Artesans, artistes i dissenyadors emergents es donen cita a la tercera edició del market co- organitzat per l’ Ajuntament d’ Esplugues de Llobregat i Taller d’ Art, Cultura i Creació, el proper divendres 3 de juliol.

Un any més, la finalitat de la fira és oferir un espai a joves creadors del municipi i socis de l’ entitat de mostrar les seves obres al públic. Disseny, joieria, manualitats o rebosteria creativa són alguns dels productes que els assistents podran trobar a la fira. A més de les creacions, durant el market tindran lloc tallers infantils, música en directe i no serà fins les 21.30h quan comenci la IV Nit Oriental, en la que companyies de dansa del municipi mostraran tot allò que han après durant el curs.

L’ streetmarket se celebra als Jardins de la Casa de Cultura Robert Brillas des de les 18h fins a les 23.30h, i com sempre, l’ entrada és gratuïta.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Basic data protection information: The processing responsible is Iban Salvador Martinez. Your data will be processed for gestionar i moderar els comentaris. The processing legitimation is the consent of the concerned party. Your data will be processed by Automattic Inc., EEUU to spam filtering. You have the right to access, rectify and delete the data, as well as other rights, as explained in the privacy policy.